18 ספטמבר, 2020 by Leave your thoughts

שנה חדשה בלה לונה

בתקופה האחרונה בלה לונה עמלנו רבות על דברים חדשים ומרגשים בשבילכן לקראת החגים. ביום רביעי האחרון ערכנו בסטודיו הפנינג וירטואלי מטורף ומרגש, והחגיגות רק התחילו! יש משהו בתחילת השנה הזאת שמזמינה את כולנו להתכנס פנימה – אבל לחשוב בגדול. לאחל לעצמנו התחלה חדשה, להטהר ולהתקשט לכבודה.

 

בימים אלה, של פריחה והתחדשות, של פתיחת דלתות חדשות, אני מוצאת את הזמן המתאים להוסיף לאתר שלנו את הבלוג הזה. הבלוג עומד מעכשיו ללוות את העשייה של המותג, וללכת יד ביד עם התקוות והחלומות שלי לעסק המופלא הזה. לה לונה בשבילי זאת משפחה שממשיכה לגדול ולהתפתח, וכחלק מזה אני מקווה שתהנו גם לקרוא אותנו. הבלוג מאפשר לי לתת לכן הצצה למוחות שמאחורי הדברים, לקבל טיפים בנושאים שמעסיקים אותנו, וגם להכיר יותר לעומק את הקהילה שלנו.

סיכום שנה

כמדי שנה, כשמתקרב ראש השנה אני עורכת עם עצמי רשימה. אני כותבת על הרצונות שלי, על השאיפות. אני דואגת לסדר את הראש כדי להבין איפה אני עומדת ולאן פני מועדות. חשבתי השנה לקחת אתכם יחד איתי למסע הזה (או לפחות לכל מה שקשור לעסק ולהתפתחות של לה לונה).

אז מה היה לנו השנה?

השנה הזאת הייתה בהחלט מאתגרת בגלל שבחלק האחרון שלה נכנסה הקורונה לחיינו. הקורונה פגעה בכולנו, אבל היא נתנה לי גם הזדמנות מיוחדת לבלות יותר בזמן בבית – מה שאומר יותר זמן בלה לונה. גיליתי מחדש כמה שאני נהנת מהעשייה של העסק שלי – מהמגע עם החומר, מהחשיבה על תכשיטים חדשים, מפיתוח של לונה מיה. גיליתי כמה חשוב זה להיות קרובים יותר למשפחה. כמה חשוב זה לפעמים דווקא להישאר בארץ שלנו.

במהלך התקופה הזאת הצטרפו לצוות של לה לונה לא מעט חברות צוות, ויחד הפכנו את לה לונה לחברה בע״מ – צעד בירוקרטי קטן שמעיד על הגודל של הדבר הענק הזה שבנינו ביחד.
קהילת לה לונה הולכת וגדלה. אנחנו מקבלות אלינו עוד ועוד לקוחות חדשות. נהנות מכל אחת מכן ומתרגשות מכל הודעה שלכן. כמה שזה משמח אותי לראות אתכן מתקשטות בלה לונה.. זה הסיפוק הגדול ביותר בשבילי!

לצד כל זאת גם במיקרוסופט מצאתי את עצמי במציאות חדשה ובאתגר גדול שהקורונה הביאה איתה. לא היה פשוט להוביל צוות מרחוק, לנהל קשר קרוב-רחוק עם הלקוחות שלנו, להוביל ולהנהיג על אף הסחות הדעת וההתמודדיות החדשות. אני מודה שההתחלה הייתה מטלטלת וההסתגלות הייתה לא פשוטה. אבל גם מתוך זה צמחתי, ושנה חדשה התחילה במיקרוסופט ב-1 ליולי והביאה איתה שינויים נוספים שהובילו אותי לתפקיד חדש ומרגש בהנהלת גוף הייעוץ של מיקרוסופט במזרח תיכון ואפריקה.

שנה חדשה

לכבוד השנה החדשה נותר לי רק לאחל לכן שנה טובה ומתוקה. הלוואי שנשמע רק בשורות טובות, שנחווה רק הצלחות. שנשמור על בריאות טובה, שנראה את השיעור בכל מכשול בדרך.
לעצמי אני מאחלת להצליח ולהיות כמה שיותר קרובה לקהילה שלי. להבין מי אתן כדי לדעת ליצור טוב יותר בעבורכן. לא לשכוח למה התחלתי את הכל ומה חשוב באמת.

 

 

השנה שיתפנו פעולה עם מעצבת מוכשרת בשם דנה סקגו שיצרה עבורנו את ״מעגל המהות של לה לונה״. הרישום של המעגל מכיל בתוכו את המילים ״לה לונה, נתינה, שפע, הגשמה״ בשילוב המשפט “תהיי טובה, נחושה ואמיצה לצעוק את החלומות שלך ולרוץ אחריהם, כי הכל אפשרי והרשות נתונה, שנה נפלאה” רצינו לתת לכל אחת מכן משהו מאיתנו שימשיך ללכת איתה, גם מעבר לתכשיטים שלנו. רצינו שתרגישו חלק מאיתנו, חלק מהקהילה המדהימה הזאת שאין שני לה.

 

 

 

 

אני רוצה להודות לך. שקראת, שהכלת. שבחרת להיות חלק מאיתנו.
נפגש ממש פה בבלוג עם עוד המון תכנים שאנחנו מכינות בשבילכן. תחל שנה וברכותיה!