20 מרץ, 2021 by Leave your thoughts

שיתופי פעולה בלה לונה

לאחרונה השקנו מיזם חדש בלה לונה

* La Luna Collaboration * 

בתזמון מושלם לקראת חג האביב והפריחה, אני מרגישה איך כל הדברים מתחברים. 

אני מסתכלת על העסק הזה, על לה לונה שלי, ואני מרגישה את ההתפתחות שלנו ביחד אתכן.

העסק הוקם לפני מספר שנים ומאז לא מפסיק להפתיע גם אותי.

התחלנו בתור עסק קטן לייצור תכשיטים מהבית. בדרך עברנו דרך ההקמה של האתר, פיתוח של צוות גדול שמעסיק לא מעט נשים (וגם כמה גברים יש לנו :)), תפעול ובניית קהילה.  

לפני שנתיים הקמנו גם את לונה מיה – מה שהיה החלום שלי ליצור עבורכן פריטי לבוש. ובעונה האחרונה אפילו השתדרגנו ויצרנו קולקציה שלמה של בגדים!

ועכשיו זה, הצעד הבא שלנו.

עוד חיבור שהוא קהילתי, חברתי, מפרגן ומעצים.


הרעיון של המיזם Collaboration הוא ליצור שיתופי פעולה חדשים, עם עסקים מרגשים בארץ ומחוצה לה. זאת בעצם המדרגה הבאה, שבה כחלק מקהילת לה לונה תוכלי לרכוש מוצרים נוספים שמדברים בשפה שלנו. 

בכל שיתוף פעולה שנפרסם – יעלו לאתר מארזים שיצרנו ביחד עם מותג נבחר. אני פועלת מאחורי הקלעים כבר לא מעט זמן בשביל לחשוב על מותגים שתאהבו. כאלה שתתחברו למוצרים שלהם וגם לסיפור האישי שעומד מאחוריהם. חשוב לי שהחוויה תוכל להשלים את הפריטים האהובים עליכן מלה לונה – בכל התחומים שמשיקים לאופנה ותכשיטים.


חיבור של יצירה הוא מצד אחד דבר מתבקש ומצד שני לא מובן מאליו בכלל. אנשים שעוסקים ביצירה מתחברים מהר על בסיס שפה משותפת לאסתטיקה, אבל לכל אחד מהם חיבור עמוק למוצר שלו, ״הבייבי״ שלו. יצירה משותפת היא ההזדמנות לשים את הדעות האישיות בצד ולחשוב על חוויה שלמה בשביל הלקוח.

אני שמחה על ההזדמנות לצאת מהגבולות של עצמי, מעבר לאזור הנוחות שלי, ולנסות להביא לכן חוויה חדשנית. דווקא כשאני דוחפת את עצמי החוצה – אני מגלה אתכן טוב יותר ויוצרת נכון יותר בעבורכן. 

אני מברכת על השת”פ הראשון שלנו עם חברת Dry Wild, ומזמינה גם אתכם ליצור קשר עם הצוות שלנו לבחינת שיתופי פעולה מרגשים נוספים

להגשת מועמדות לשת”פ